Animes

  Ten10X

Aha content 😌✨

 4    5    2
32 views - 6 days ago

  Ten10X

Get those presents ready and those hot chocolates too πŸ—£οΈπŸ”Šβ€ΌοΈ

 4    3    2
36 views - 7 days ago

  Ten10X

This is a realllllllllllllyyyyyy late birthday gift, the reason being I was procrastinating. I ho...

 4    2    2
64 views - 11 days ago

  Ten10X

Will forever be spamming this picture too, tbh ill probably be commenting. Im also working on som...

 2    5    2
29 views - 12 days ago

  Ten10X

Hope yall have a wonderful day !!! Me?, not so much πŸ˜… considering im getting my blood drawn tomor...

 1    2    2
39 views - 14 days ago

  Ten10X

@Luna_Lu
Thanks for always liking my stuff

Also this is random but I am currently listening...

 3    7    2
63 views - 17 days ago

  Ten10X

Its like seeing a

✨Unicorn✨

 4    2    2
36 views - 17 days ago

  Ten10X

Sorry for such a long wait. I hope you guys like it βœ¨πŸ™Œ
Also sorry if i get your charater wrong ,...

 6    11    21
83 views - 18 days ago

  Ten10X

My arms are so sore, like legit I wonder who kicked me in the arms because they hurrrtt. Honestly...

 4  
37 views - 28 days ago

  Ten10X

I havent drawn her a ton (since Im always so darn busy) so here πŸ™Œ my arms are absolutely tired an...

 3    2    4
44 views - 35 days ago

  Ten10X

I think i made a new oc πŸ˜ƒ uhhhhhh
Midnight motivation baby πŸ’ƒ I kinda wanna name him some with a...

 3    2  
80 views - 40 days ago

  Ten10X

Okay im done posting lol, have a good night πŸŒ™

 3    2
63 views - 41 days ago

  Ten10X

Boo πŸ‘» Im a spooky lil ghost, oh no you seemed to have seen my face πŸ‘€ Runnn aawaaayyyπŸƒ~~

Anwa...

 7    8  
108 views - 41 days ago

  Ten10X

On todays video of ;
✨My phone is not working with me right now and I don't have the motivation ...

 5    3    2
53 views - 51 days ago

  Ten10X

All of my hands before were like baby hands, just smooth but today is the day ill change it (or t...

 4    4  
75 views - 53 days ago

  Ten10X

I dont really like doing side face perspective because i greatly suck at it, i am very jealous of...

 4    6    16
100 views - 54 days ago

  Ten10X

Jk ill do anything for my hoes out there πŸ˜πŸ’˜

(Considering i have some 😌)

 5    10    2
108 views - 61 days ago

  Ten10X

I just posted, yay πŸ™ŒπŸ˜±πŸ’™

(I have no motivation)

 5    3    2
75 views - 62 days ago