Animes

  Akaza the Dunkin' Donuts employee

We r not siblings irl but we call us like that cuz we like the same music n stuff XD

 1  
28 views - 343 days ago

  Akaza the Dunkin' Donuts employee

Rouxls 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😬😬😬😬😬😬😠😠😠😠😕😕😕😕😉😉😉😉😉😉😆😆😆😆😆😍😍😍😍😍😲😲😲😲😲😟😟😟😟😱😱😱😱😱😱😱😛😛😛😛😛😛😒😒😒😒😒😒😒

 1    12  
42 views - 343 days ago

  Akaza the Dunkin' Donuts employee

Hhh

I wanna try drawing furries again ( since I'm still one lol )
But first I'll look for a better a...

 1    4  
21 views - 343 days ago

  Akaza the Dunkin' Donuts employee

Gay

Hi guuyyyss hhh
Lmao I never thought I'd turn from hetero into bi and then homo-
Anyway my day ...

 1    17  
75 views - 343 days ago

  Akaza the Dunkin' Donuts employee

YESS IT'S MEEE
I pretend to my teacher that I threw up and had to beg like 5 times?? Idc I'm hap...

 1    5  
49 views - 343 days ago

  Akaza the Dunkin' Donuts employee

Sorry if this took long

 2    6  
59 views - 344 days ago

  Akaza the Dunkin' Donuts employee

I wanna stop doing that,, it's every time the same shit I write and it's getting annoying
My moo...

 15  
61 views - 344 days ago

  Akaza the Dunkin' Donuts employee

 1    3  
31 views - 344 days ago

  Akaza the Dunkin' Donuts employee

Hi

 1    16  
63 views - 344 days ago

  Akaza the Dunkin' Donuts employee

I hope I can sleep better this time-

 2  
39 views - 348 days ago

  Akaza the Dunkin' Donuts employee

I feel like no one ( irl ) wants to listen to me
Idk if anyone still believes me
Like I was pla...

 1    9  
79 views - 348 days ago

  Akaza the Dunkin' Donuts employee

Why did he need to come to school when he's sick,,
I swear I'm so mad rn
Like,, I wanted to go ...

 10  
67 views - 348 days ago